کد خبر: ۸۷۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۴۴۲
پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی کردند که بتوانند جای خالی خلیل‌زاده، آل‌کثیر و نادری را با جذب چندبازیکن جدید پر کنند، اما به غیر از مهدی‌خانی که از واراژدین راهی پرسپولیس شد، نتوانستند با بازیکن دیگری به توافق برسند و طاهرخانی را هم در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات از دست دادند.
دورگه نه، یحیی لژیونر می‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی کردند که بتوانند جای خالی خلیل‌زاده، آل‌کثیر و نادری را با جذب چندبازیکن جدید پر کنند اما به غیر از مهدی‌خانی که از واراژدین راهی پرسپولیس شد، نتوانستند با بازیکن دیگری به توافق برسند و طاهرخانی را هم در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات از دست دادند. با وجود اینکه سرخ‌ها با یک پیروزی و یک تساوی شرایط بدی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارند، انتقادهای زیادی به این تیم وارد می‌شود و مهم‌ترین آنها این است که این تیم فاقد یک مهاجم ششدانگ و گلزن است و عدم به‌ثمر رساندن گل درجریان بازی نیز گواه این موضوع است.

با اینکه به‌نظر می‌رسید با بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی ابتدای فصل لیگ برتر فوتبال کشور، فعالیت پرسپولیسی‌ها به پایان رسیده اما حالا از باشگاه شنیده می‌شود که نه‌تنها پرونده حضور بازیکن جدید بسته نشده، بلکه مذاکرات با چند بازیکن ادامه دارد و هر آن باید می‌توان منتظر شنیدن یک خبر خوب از این باشگاه بود. شنیده می‌شود که بازیکنان مدنظر پرسپولیس جزء ایرانی‌های شاغل در خارج کشور هستند و طبق شنیده‌ها سرخ‌ها هم با یک مدافع و هم یک مهاجم درحال مذاکره‌اند تا بتوانند شرایط را برای انتقال آنها به فوتبال کشور مهیا کنند.

هرچند هنوز طرفین بر سر موارد زیادی اختلاف‌نظر دارند اما مدیران پرسپولیس تلاش می‌کنند با چراغ خاموش پیش بردن مذاکرات بتوانند موفق به جذب نفرات جدید و خروج از زیر فشار هواداران شوند.

بازیکن دورگه‌ای در لیست پرسپولیس نیست

با اینکه برخی‌ها به‌دنبال این هستند که چند بازیکن دورگه را که دارای پدر یا مادر ایرانی هستند و در لیگ‌های مختلف خارج کشور توپ می‌زنند به پرسپولیس نزدیک کنند اما شنیده‌ها از باشگاه نشان می‌دهد که هیچ بازیکن دورگه‌ای در لیست پرسپولیس و تفکرات گل‌محمدی جایی ندارد و تمام بازیکنان تحت مذاکره ایرانی‌هایی هستند که در لیگ‌های خارجی مشغول به بازی هستند. در این خصوص برخی‌ها با مطرح کردن نام رایان تفضلی، او را یکی از گزینه‌های پرسپولیس معرفی می‌کردند اما یکی از مدیران باشگاه در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «رایان و هیچ‌بازیکن دورگه دیگری در لیست یحیی گل‌محمدی حضور ندارند و ما هیچ مذاکره‌ای با این افراد نداشته‌ایم.»

یحیی لیست جدیدی نداده است

باشگاه پرسپولیس بعد از پایان مهلت نقل‌وانتقالاتی فوتبال کشور و عدم توفیق در جذب بازیکن جدید از یحیی گل‌محمدی خواست که فهرست جدیدی از بازیکنان آزاد یا نفراتی که مانعی برای جذب‌شان وجود ندارد برای مدیریت ارسال کند تا مقدمات مذاکرات فراهم شود اما یحیی هیچ لیست جدیدی به باشگاه ارائه نکرده و به مدیران تاکید کرده که اگر قرار است بازیکنی جذب تیم شود از همان لیست ابتدایی او و از میان نفراتی که در فوتبال خارج کشور مشغول فعالیت هستند انجام بپذیرد، در غیر این‌صورت او با همین نفرات کارش را تا نیم‌فصل ادامه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: