کد خبر: ۸۶۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۳۵
در تاریخ تقابل دو تیم استقلال و فولاد، رضا عنایتی بیشترین تعداد گل را در این بازیها به ثمر رسانده است.

بهترین گلزنان استقلال و فولاد/ عنایتی آقای گل بازی‌های متقابلبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، استقلال و فولاد تاکنون و در چارچوب مسابقات مختلف ۴۶ بار به مصاف هم رفتند که در این ۴۶ دیدار ۱۱۷ گل به ثمر رسیده که سهم آبی پوشان تهران ۷۵ و سهم سرخ پوشان اهواز ۴۲ گل است.

در بین همه بازیکنانی که در این بازی‌ها موفق به گلزنی شده‌اند، رضا عنایتی بهترین گلزن همه ادوار لیگ برتر با ۷ گل بهترین گلزن است و می‌توان عنوان آقای گل دیدارهای استقلال و فولاد را به وی داد.

رضا نوروزی با ۵ گل زده به استقلال بهترین گلزن فولاد در تاریخ برگزاری این بازی‌ها است و در کنار سیاوش اکبرپور با همین تعداد گل، دومین گلزن برتر در بازی‌های بین دو تیم می‌باشند. آرش برهانی مربی این فصل استقلال به همراه علی سامره و فرد ملکیان هر کدام با ۴ گل زده در رده بعدی قرار می‌گیرند و در بین بازیکنان ۳ گله نام جواد نکونام سرمربی امروز فولاد نیز به چشم می‌خورد. به جز نکونام، بهنام سراج از فولاد و جواد جابر انصاری از استقلال هم دیده می‌شود.

اسماعیل شریفات نیز در بین بازیکنان ۳ گله در تاریخ دیدارهای متقابل این باشگاه است و تنها بازیکنی است که با پیراهن هر دو تیم در این بازی‌ها گلزنی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: