کد خبر: ۸۷۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
سرمربی گل گهر گفت: در بازی فردا برابر مس رفسنجان تعدادی از بازیکنانمان از جمله پورعلی و رنجبری را به دلیل مشکلات کرونا در اختیار نداریم.

۲ بازیکن گل گهر به کرونا مبتلا شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، امیر قلعه نویی عصر پنجشنبه در نشست پیش از بازی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار کرد: جا دارد از مجموعه باشگاه مس رفسنجان به خاطر میزبانی خوب و مدیریتی که داشتند تشکر کنم که نهایت محبت و میزبانی را انجام دادند.

وی در خصوص بازی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: بازی سختی را پیش رو داریم، مس رفسنجان تیم بسیار خوب با برنامه، تاکتیکی بوده و این بازی از بازی قبل برای ما سخت‌تر است چون یک بازی بسته، تاکتیکی و درگیر شونده است و امیدوارم بازیکنان ما، بازی قبل را فرموش کنند.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان ما با همان انگیزه‌ای که برابر سپاهان داشتند برابر مس نیز به میدان بروند تا با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم به اهداف خودمان برسیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال آیا همه بازیکنان خود را در اختیار دارد، گفت: خیر، تعدادی از بازیکنان خود را از جمله پورعلی و رنجبری به دلیل مشکلات کرونا در اختیار نداریم.

سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال که در رفسنجان باید در زمین چمن مصنوعی بازی کنید نظرتان چیست، گفت: اگر چمن مصنوعی استاندارد بر اساس استانداردهای AFC و فیفا باشد اشکال ندارد اما سوال من این است که کشور ما با توجه به تنوع آب و هوایی آن هم در استانی مانند کرمان به چمن مصنوعی نیاز ندارد و من تعجب می‌کنم.

قلعه نویی ادامه داد: در چند جای دیگر نیز چمن مصنوعی وجود دارد که به کیفیت فنی تیم‌ها لطمه خواهد زد، یقیناً مربی مس رفسنجان نیز دوست دارد در چمن طبیعی خوب بازی کند و امیدوارم استادیوم جدید مس زودتر راه اندازی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: