کد خبر: ۸۶۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۲
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تازه روز گذشته بود که احساس کردم سرمربی آلومینیوم در این فصل هستم.

دیروز احساس کردم سرمربی آلومینیوم هستم/ از عباسی انتظار داشتمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، رسول خطیبی درباره شرایط نامساعد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته‌های گذشته به رادیو تهران، گفت: بعد از صعود آلومینیوم به لیگ برتر اتفاقاتی افتاد که اگر زودتر می‌افتاد اوضاع به این شکل نبود. بعد از لیگ برتری شدن اراک، هیات مدیره و عوامل باشگاه تغییر کردند. ما زمان نقل و انتقالات را از دست دادیم. یک هفته مانده به شروع مسابقه هیات مدیره تعیین شد. آنها گناهی نداشتند و کار در پنج شش روز سخت بود. حتی قرارداد مربیان هم از قبل مانده بود و ما تنهایی تیم را اداره کردیم.

وی افزود: قراردادها ثبت نشده بود و لباس‌ها هم مشخص نبود. خدا را شکر هیات مدیره جدید که نفرات قوی هستند بعد از بازی با نساجی جلسات مختلفی گذاشتند. بازیکنان هم سر تمرین آمدند و مشکلات حل شده است. هدف این بود زحمت صعود به لیگ برتر را با دست خودمان هدر ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مشکلاتش با سعید عباسی مدیرعامل این باشگاه یادآور شد: با عباسی مشکلی نداشتم. عباسی وقتی آمد حق امضا نداشت.

خطیبی درباره اینکه گفته بود عباسی در تهران است و به اراک نمی‌آید تا به تیم سر بزند، گفت: یک هفته قبل از بازی‌ها انتظار داشتم عباسی بالای سر تیم و بازیکنان بیاید و مشکلات را ببیند. ایشان در تهران مشغله کاری داشت که گویا انجام شده و الان در اراک و بالای سر تیم است و کارها را انجام می‌دهد.

وی در خصوص جذب نفرات جدید در روزهای اخیر یادآور شد: از اعضای باشگاه که چند بار تماس گرفتند تشکر می‌کنم. مشکلات تیم را گفتم. خدا را شکر نفرات را جذب کردند. نمی‌توانستیم بازیکنان تیم‌های دیگر را بگیریم. سعی کردیم بازیکنانی که قرارداد نداشتند را بگیریم و باشگاه بعد از چند روز آنها را جذب کرد. شخصیت تیمی خود را پیدا کرده‌ایم. ما فقط ۱۶ - ۱۷ بازیکن داشتیم. در طول فصل ممکن است بازیکنان کرونا بگیرند و نفراتمان کم شود. درخواستمان تقریباً عملی شد. دو سه مورد جزئی وجود دارد که در حال رسیدگی هستند. درست است نمی‌شود بازیکن را در عرض یک هفته به مرز آمادگی رساند ولی قول می‌دهم تا یک ماه دیگر تیمی خواهیم بود که انتظار مردم اراک و مجموعه آلومینیوم را برآورده کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره صحبت‌هایی که از واگذاری این تیم بعد از صعود به لیگ برتر مطرح شد، اظهار کرد: الان تصمیم گرفته‌اند تیم در دست آلومینیوم باشد. مسئولان کارخانه هم سر تمرین آمدند و امیدواری دادند تیم را با قدرت حمایت می‌کنند. قطعاً حمایت خوبی خواهند کرد. مشکلات تیم رفع شده است. من دیروز گفتم احساس می‌کنم اولین روز سرمربیگری ام در آلومینیوم اراک در فصل جدید است. تا قبل از آن تمرکز فنی نداشتیم. از دیروز تمرکزمان را روی کار گذاشتیم.

خطیبی درباره احتمال تعویق هفته دوم لیگ برتر گفت: من صبح تماس گرفتم. گفتند تا الان چیزی نگفته‌اند و بازی هفته دوم انجام می‌شود. احتمالاً بعد از هفته دوم برنامه‌ای برای تعطیلات باشد که آن هم قطعی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: