کد خبر: ۸۶۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۰
تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش مقابل تیم اکوادور با دریافت ۶ گل شکست سنگینی را پذیرا شد.

شکست تحقیرآمیز کی‌روش با تیم ملی کلمبیا/دریافت ۶ گل مقابل اکوادوربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در یکی از دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای لاتین از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز تیم ملی کلمبیا به مصاف اکوادور رفت و با نتیجه سنگین یک به ۶ شکست خورد.

کلمبیا با سرمربیگری کارلوس کی روش در بازی قبل برابر اروگوئه شکست خورده بود و به نظر می‌رسید بازیکنان این تیم برای جبران آن باخت، در دیدار با اکوادور بهتر ظاهر شوند.

با این حال اکوادور زخم‌های تیم کی روش را عمیق‌تر کرد و با این باخت سنگین، وضعیت کلمبیا را به یک بحران تمام عیار تبدیل کرد.

کلمبیا با این باخت ۴ امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول انتخابی جام جهانی منطقه آمریکای لاتین سقوط کرد. یک برد، یک تساوی و دو باخت در این رقابت‌ها سهم شاگردان کی‌روش بوده است.

در سایر دیدارهای این منطقه نتایج زیر رقم خورد:

* آرژانتین ۲ - پرو صفر

* برزیل ۲ - اروگوئه صفر

* پاراگوئه ۲ - بولیوی ۲

* ونزوئلا ۲ - شیلی یک

* اکوادور ۶ - کلمبیا یک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: