کد خبر: ۸۷۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
باشگاه پرسپولیس درخواست افزایش سهمیه ورود میهمانان ویژه خود به تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا را به کنفدراسیون فوتبال اسیا ارسال کرد.

نامه نگاری پرسپولیس با AFC برای میهمانان فینال لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، باشگاه پرسپولیس که به عنوان نماینده شرق آسیا در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا حضور خواهد داشت خواهان افزایش سهمیه خود برای ورود میهمان به کشور قطر و تماشای این دیدار شده است.

کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکنون به باشگاه‌های حاضر در فینال این رقابت‌ها اجازه ورود ۶۰ میهمان را داده است. از این رو باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به AFC خواهان مجوز بیشتر برای ورود به کشور قطر در دوران شیوع کرونا و تماشای فینال این رقابت هاست.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز بابت این موضوع پاسخی به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است تا پرسپولیس بتواند میهمانان بیشتری را با خود به کشور قطر ببرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان را مقابل نماینده شرق قاره آسیا در کشور قطر برگزار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: