کد خبر: ۸۶۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۸
یکی از گزینه های مدنظر کادرفنی پرسپولیس فرشاد فرجی مدافع حال حاضر شهرخودرو و شاگرد سابق یحیی در فصل نوزدهم است که تحت قرارداد این باشگاه است.

سنگ بزرگ شهر خودرو جلوی پای فرجی و پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ؛ یکی از گزینه های مدنظر کادرفنی پرسپولیس فرشاد فرجی مدافع حال حاضر شهرخودرو و شاگرد سابق یحیی در فصل نوزدهم است که تحت قرارداد این باشگاه است. باشگاه شهر خودرو مخالفتی با جدایی فرشاد فرجی ندارد به شرطی که باشگاه پرسپولیس بتواند مبلغ رضایت نامه این بازیکن را به باشگاه شهرخودرو پرداخت کرده و خواسته مالک شهرخودرو را برآورده سازد.

 

گفته می شود باشگاه شهر خودرو اواخر هفته گذشته در پاسخ به پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب فرشاد فرجی،خواستار دریافت مبلغ 3 میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه وی شده است.

 

با شرایط موجود باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس حاضر خواهد بود این مبلغ را به فرهاد حمیدواوی مالک شهرخودرو پرداخت کرده و رضایت نامه این بازیکن را برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی دریافت کند یا کادرفنی پرسپولیس ترجیح می دهد تا نیم فصل به داشته‌های خود بسنده کند تا زمان آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی سراغ گزینه بهتری برود

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: