کد خبر: ۸۷۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۳۱۵
پیشکسوت آبی پوشان گفت: در یک بازی چقدر باید اشتباه فردی صورت گیرد که یک بازیکن قد کوتاه در بین چند بازیکن قد بلند با ضربه سر گل بزند؟

اشتباهات فردی بلای جان استقلال شد/مگر در استقلال قحط‌الرجال آمده؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در دیداری سخت و نفس گیر و در حالی که ابتدا با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز از میزبان خود پیش افتاده بود، در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کرده باشد.

در این خصوص محمد نیک سیرت پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیلی حیف می‌شود وقتی از تیمی پرقدرت مثل فولاد در اهواز پیش می‌افتید و با اشتباهات کاملاً فردی این پیروزی با ارزش را از دست می‌دهید. من که پیشکسوت باشگاه هستم اینقدر پای تلویزیون حرص و جوش خوردم ببینید یکی مثل فکری چه فشاری را تحمل کرده است.

وی افزود: اشتباهات فردی در تعیین نتیجه این بازی بسیار مشهود بود. اول آنکه خطای باقری روی بازیکن فولاد پشت محوطه جریمه کاملاً بی مورد بود و نمی‌دانم که چرا در آن صحنه باقری مرتکب خطا شد. بعد از آن چطور شد بازیکنی مثل احمد زاده که قد بلندی هم ندارد میان چند بازیکن بلند قد به راحتی و با تمرکز ضربه سر می‌زند. حواس بازیکنان استقلال در آن صحنه کجا بود؟

مهاجم پیشین آبی پوشان در دهه هفتاد ادامه داد: امتیازات این بازی به راحتی از دست رفت و در بدترین شرایط تیمِ فکری باید حداقل یک امتیاز را از اهواز با خود به تهران می‌آورد. امتیازاتی که در ابتدای فصل به راحتی از دست می‌روند همیشه در انتهای فصل تعیین کننده بودند و در همه این سال‌هایی که استقلال قهرمانی را از دست داده، بسیاری مواقع به خاطر همین امتیازاتی بوده که در ابتدای فصل از دست آنها رفته است.

نیک سیرت سپس با اشاره به انتخاب مدیر آکادمی استقلال توسط سرپرست باشگاه بیان داشت: نسبت به این موضوع انتقاد دارم و کاملاً مخالف چنین اتفاقی هستم. من منکر توانایی‌های آقای فریادشیران نیستم اما مخالف انتخاب او برای مدیریت آکادمی استقلال هستم. آقای مددی با چه استنباطی برای آکادمی باشگاهی که بیشترین تعداد مربی در لیگ برتر را دارد انتخابی خارج از خانواده استقلال دارد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: این انتخاب از اساس اشتباه است و همه پیشکسوتان باید نسبت به این موضوع واکنش داشته باشند. همین الان به لیگ برتر و لیگ یک نگاه کنید ببینید چند سرمربی و دستیار استقلالی مشغول هستند؟ استقلال مربی ساز ترین باشگاه ایران است و بهترین مربیان را به فوتبال ایران معرفی کرده. با اینکه تعداد زیادی مربی استقلالی در لیگ‌های معتبر مشغول هستند باز هم تعداد قابل ملاحظه‌ای بیرون از گود هستند و با این حال مشخص نیست آقای مددی بر اساس چه دلیلی فردی غیر استقلالی را در این باشگاه مشغول می‌کند.

وی افزود: سئوال من این است که مگر در استقلال قحط‌الرجال آمده که باید آقای فریادشیران مدیریت آکادمی را برعهده بگیرد؟ اصلاً مشکل سعید مراغه چیان چی بود که او را برکنار کردند؟ اگر مراغه چیان مشکلی داشت حتماً این مشکل را رسانه‌ای کنید تا او هم فرصت دفاع از خودش را داشته باشد و اگر مشکلی برای برکناری او عنوان نکردید این ابهام تا ابد برای ما از بین نخواهد رفت که آقای مددی بر اساس چه منطقی بدون دلیل یک استقلالی با سابقه را از کار برکنار کرده و یک غیر استقلالی را جای او منصوب می‌کند.

نیک سیرت بیان داشت: تیم ما سالهاست از انتخاب و انتصاب‌های ناصحیح ضربه خورده و متاسفانه پیشکسوتان که باید در این مواقع با این رفتارها مقابله کنند، سکوت می‌کنند. روی صحبت من با همه پیشکسوتان استقلال است که باید امروز برای احقاق حق در تیم خودمان روزه سکوت را شکسته و دست از ملاحظه کاری برداریم. به آقای مددی هم توصیه می‌کنم تا دیر نشده این اشتباه خود را اصلاح کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان اظهار کرد: امیدوارم هیات مدیره یا وزارت ورزش هر کدام که متولی انتخاب مدیرعامل استقلال هستند در اسرع وقت مدیرعامل بعدی این باشگاه را مشخص کنند تا بیشتر از این بابت این تصمیمات غیر کارشناسی و غیر تخصصی ضربه نخوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: