کد خبر: ۸۶۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۳۳۲
باشگاه اوئسکا اسپانیا به رای دادگاه عالی ورزش و تبرئه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه اسپانیایی به تبرئه بازیکن تیم ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، دادگاه عالی ورزش (CAS) در تازه‌ترین رای خود، سامان قدوس ملی پوش فوتبال ایران و باشگاه اوسترشوندس سوئد را از پرداخت غرامت ۴ میلیون یورویی به باشگاه اوئسکا اسپانیا تبرئه کرد.

پیش از این فیفا قدوس و باشگاه اوسترشوندس را به پرداخت مبلغ ۴ میلیون یورو جریمه محکوم کرده بود. از سوی دیگر محرومیت ۴ ماهه قدوس و محرومیت اوسترشوندس از دو پنجره نقل و انتقالات در دادگاه CAS تایید شد که البته قدوس این محرومیت را پشت سر گذاشته است.

باشگاه اوئسکا در پی تبرئه مالی قدوس و تیم سوئدی بیانیه‌ای را صادر و از تصمیم CAS اظهار تعجب کرد.

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است که باشگاه اوئسکا ارزیابی و مطالعه بیشتری روی رای دادگاه عالی ورزش خواهد داشت و در صورت امکان، دوباره برای اعاده این رای اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سامان قدوس بعد از جدایی از اوسترشوندس راهی تیم آمیان فرانسه شد و در حال حاضر در تیم برنتفورد انگلیس بازی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: