کد خبر: ۸۷۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۰۴
بازیکنان ملی پوش پرسپولیس تاثیر زیادی در نخستین پیروزی این تیم در لیگ برتر بیستم داشتند.

 

خوشبختی پرسپولیس با ملی‌پوشان آماده مقابل صنعت نفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان بازیکنان ثابت ملی پوش پرسپولیس در اردوهای اخیر تیم ملی ایران که زیر نظر دراگان اسکوچیچ برگزار شد بوده‌اند.

مهدی شیری مدافع راست سرخ‌ها نیز در آخرین اردوی تیم ملی ایران حضور داشت تا تعداد ملی پوشان تیم باشگاهی اش را پس از جدایی شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و علی علیپور به عدد پنج برساند.

پرسپولیس در حالی موفق به کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر بیستم مقابل صنعت نفت آبادان شد که با ملی پوشان این تیم تاثیر بسزایی در کسب این سه امتیاز داشتند.

سیامک نعمتی که پس از مدتها به عنوان هافبک نفوذی در پرسپولیس به میدان رفت با زدن ضربه پنالتی و تبدیل آن به گل توانست بهترین بازیکن زمین شود.

ملی پوش پرسپولیس در حالی پشت ضربه پنالتی ایستاد که محمدحسین کنعانی زادگان موفق به گرفتن آن پنالتی شد. مدافع تیم ملی فوتبال ایران که توانست خودش را به یکی از مهره‌های مهم گل محمدی تبدیل کرده تا با میل به حضور در محوطه جریمه حریفان، هنگام ارسال ضربات آزاد تاثیر خود را در نتیجه بازی به سود تیمش بگذارد.

کنعانی زادگان در تمام مصاف‌های تک به تک خود با مهاجمان نفت آبادان همچون طالب ریکانی موفق ظاهر شد تا تاثیر خود را در بسته نگه داشتن دروازه حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس نیز نشان دهد.

نورالهی هافبک پرسپولیس نیز که بیشتر از دو سال است به تمام اردوهای تیم ملی دعوت می‌شود نیز توانست نقش زیادی در مالکیت توپ این تیم و پاس‌های دقیق به جناحین بازی داشته باشد تا پس از نعمتی به عنوان دومین بازیکن تاثیرگذار این تیم شناخته شود.

 

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: