کد خبر: ۶۵۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید: ۱۱۵۴
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید از بیست و هشتم اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ، 8 میلیون و 800 هزار مسافر نوروزی از مراکز تاریخی فرهنگی و گردشگری کشور دیدن کرده اند.
دیدار 8 میلیون و 800 هزار مسافر نوروزی از مراکز تاریخی فرهنگی کشور مرتضی رحمانی موحد با اعلام این موضوع خواستار استفاده از ظرفیت مجموعه های فرهنگی و تاریخی موجود در کشور در جهت توسعه گردشگری شد.
به گزارش خبرداغ و
به نقل ازستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، وی اظهار کرد: خوشبختانه آمادگی خوبی در مراکز فرهنگی تاریخی و گردشگری به منظور میزبانی از مسافران در ایام تعطیلات نوروز وجود دارد.
رحمانی موحد افزود : در ایام تعطیلات نوروز 95 برای افزایش آمار بازدیدکنندگان مجموعه های تاریخی، باید تدابیر خاصی اندیشیده شود تا خدمات مطلوب و شایسته ای به مسافران و گردشگران ارائه شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در این مجموعه ها باید برنامه های شاد و مفرح نیز برگزار شود تا از این طریق رضایت گردشگران بیش تر جلب شود.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خاطرنشان کرد: باید ظرفیت مجموعه های فرهنگی و تاریخی در کشور به سمت گردشگری سوق داده شوند که بر این اساس این موضوع در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.
رحمانی موحد حفاظت از آثار تاریخی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: باید این اماکن را با یک نگاه راهبردی به مراکز گردشگری تبدیل کنیم.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: خوشبختانه در روزهای نخست تعطیلات نوروز 95 آمار بازدیدکنندگان از مجموعه های فرهنگی و تاریخی در سراسر کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: