کد خبر: ۶۵۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۰۷
رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی آمل گفت: بیش از 122 هزار نفر تا 5 فروردین ماه در آمل اقامت کردند که بیشترین میزان اقامت با 21هزار و 306 نفر در پنجم فروردین ماه ثبت شده است.

اقامت 122 هزار مسافر نوروزی در آملمحمدرضا شیدفر  با اشاره به اینکه اقامت مسافران در شهرستان از رونق خوبی برخوردار بوده است، عنوان کرد: آمار بازدید نوروزی از سه مرکز مهم گردشگری آمل شامل پارک میرزا کوچک خان جنگلی، موزه آمل و امامزاده عبدالله(ع) جمع آوری می‌شود.

 به گزارش ایسنا، این مسئول با اشاره به اینکه پارک میرزا کوچک خان جنگلی یکی از مراکز مهم گردشگری شهرستان است، افزود: تا پنج فروردین، 18هزار و 770 نفر از این پارک دیدن کردند.استقبال از امامزاده عبدالله(ع) در ایام نوروز نیز مناسب بوده و 33هزار و 800 نفر از 27 اسفند تا 5 فروردین از این مکان متبرکه بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی آمل با اشاره به بازدید مسافران نوروزی و شهروندان از موزه تاریخ شهر آمل اظهار کرد: 533 نفر در 7 روز از موزه شهر آمل بازدید کردند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از مسافران نوروزی در نخستین روز سال جدید در پارک جنگلی میرزا کوچک خان، افزود: در این آیین از مسافران نوروزی با هدایای فرهنگی و خوراکی‌های محلی استقبال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: