کد خبر: ۶۵۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۴۱۳
مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از اسکان 366 هزار و 899 گردشگر و مسافر نوروزی در استان خبرداد.

اسکان 366 هزار مسافر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمدمحمود باقری  افزود: این تعداد مسافران از 27 اسفند تا پنجم فروردین ماه 95 در اقامتگاه‌ها و مدارس، هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند. در روز پنجشنبه، پنجم فروردین ماه 83 هزار و 519 نفر گردشگر و مسافر نوروزی در استان اسکان یافتند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین اسکان مربوط به شهرستان گچساران با 28هزار و 590نفر مسافر بوده است.

باقری تصریح کرد: در روز پنجم فروردین ماه امسال 195 هزار نفر از مناطق گردشگری و جاذبه های طبیعی و تاریخی استان بازدید کردند. در این روز حرم بی بی حکیمه(س) خواهر امام رضا(ع) در گچساران با 12هزار نفر، آبشار یاسوج با 9500 نفر، منطقه گردشگری شلال دان باشت با 7600 نفر و بافت تاریخی دهدشت(بلادشاپور) با 5300 نفر بیشترین پذیرش گردشگر و مسافر را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هتل ها، مهمانسراها، کمپینگ های موقت در پارک ها و بوستان ها و مدارس از مهمترین مراکز اسکان گردشگران نوروزی در استان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: