کد خبر: ۶۵۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۳۸
ستاد هماهنگی خدمات سفر توصیه کرد
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مسافران توصیه کرد، به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در پایان موج اول سفرهای نوروزی، زمان بازگشت به شهرهای محل اقامتشان را تنظیم و مدیریت کنند.
جمعه برنگردید

در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:

به گزارش ایسنا، "به هموطنان عزیز تاکید می شود بازگشت خود را به بعدازظهر روز جمعه موکول نکرده و ترجیحا روز پنجشنبه را برای بازگشت در نظر بگیرند و به آن دسته از هم میهنانی که امکان و شرایط تمدید سفر دارند نیز توصیه می شود بازگشت خود از سفر را به روز شنبه موکول کنند.

پیش از بازگشت، از طریق سامانه مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل ونقل به شماره 141 از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه 134 از شرایط آب و هوایی مبدا مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای بازگشت خود برنامه ریزی کنند.

با توجه به احتمال بروز ترافیک طولانی مدت در برخی مسیرهای پرتردد پیشنهاد می شود قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل مقدار بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنند تا در طول جاده ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت، برای رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک های طولانی اهتمام بیشتری در خدمات رسانی به هموطنان داشته باشند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: