کد خبر: ۶۵۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۱۷۱۰
معاون شهردار تهران:
معاون شهردار تهران با تبریک سال نو گفت: امسال گردشگران نوروزی در شهر تهران با فضای جدیدی رو به رو می شوند به طوری که می توان گفت تهران امسال حتی با تهران سال گذشته هم متفاوت است و دیدنی تر از همیشه شده است.
گردشگران نوروزی امسال چهره متفاوت تهران را ببینند

معاون شهردار تهران با تبریک سال نو گفت: امسال گردشگران نوروزی در شهر تهران با فضای جدیدی رو به رو می شوند به طوری که می توان گفت تهران امسال حتی با تهران سال گذشته هم متفاوت است و دیدنی تر از همیشه شده است.

به گزارش  ایسنا، ناصر امانی در این زمینه اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز، تهران شهر خلوتی است و آلودگی هوا ندارد،بیشتر از همیشه دیدنی است از این رو امیدوارم گردشگران امسال بتوانند به قلب تاریخی تهران بیایند و از زیبایی های منطقه هرندی که امسال میزبانی لاله ها در آنجا است، دیدن کنند.

معاون برنامه ریزی،توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران درباره اینکه کدام نقطه تهران درایام نوروز دیدنی تر است، اظهار کرد :تهران به اندازه ای جاذبه گردشگری دارد که به مشخص کردن یک نقطه دیدنی، کار سختی است اما تماشای دریاچه چیتگر را به همه گردشگران شهر تهران پیشنهاد می دهم.

وی افزود: فضای دریاچه چیتگر بسیار مفرح است و در فصل بهار، چشم انداز پارک کوهستان و منطقه آبشار در این منطقه زیبایی خاصی ایجاد کرده است .

معاون شهردار تهران یکی دیگر از جاذبه های دیدنی پایتخت را روددره هایی عنوان کرد که شهرداری تهران طی چند سال گذشته بازسازی و تبدیل به تفرجگاه کرده است.

امانی گفت: رود دره نهج البلاغه یکی از بهترین رود دره های تهران است که فضای بسیار زیبایی دارد و دیدن آن رابه گردشگران نوروزی پیشنهاد می دهم.

معاون شهردار خاطرنشان کرد: یکی از جاذبه های دیدنی این روزهای تهران زندان قصر است که پیشنهاد می کنم گردشگران نه از آن جهت که زندان است بلکه به دلیل آنکه به همت مدیریت شهری تبدیل به باغی زیبا شده است، از آن دیدن کنند.

وی افزود:خاطرات بدی که مردم از مخروبه قبل از انقلاب زندان قصر دارند، امروز به فضای خاطره انگیز تبدیل شده و توجه هر بیننده را به خود جلب می کند، از این رو حضور در این باغ زیبا و خاطره انگیز را به گردشگران تهران پیشنهاد می دهم.

بر اساس گزارش سایت تهران سما، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران آخرین پیشنهاد خود به گردشگران را بازدید از بزرگراه امام علی (ع) عنوان کرد و افزود: اگر گردشگران می خواهند از اول و تا انتهای شهر تهران را یکبار ببینند باید بزرگراه امام علی را طی کنند تا ببینند شهرداری تهران چه شاهکاری را به سرانجام رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: