کد خبر: ۸۸۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۴۹
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: از باشگاه آلومینیوم اراک انتظار می‌رود نسبت به حفظ و نگهداری ورزشگاه امام خمینی(ره) همکاری و توجه بیشتری داشته باشد.

بی توجهی باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به ورزشگاه امام خمینی(ره)به گزارش خبرداغ، محمد همتی در گفتگو با مهر اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان بارها در جلسات مختلف از باشگاه آلومینیوم اراک خواسته است که با توجه به حضور مستمر این باشگاه در فوتبال کشور برابر قوانین و مقررات اصل ۴۴ قانون اساسی به ازای پرداخت هزینه‌ها در قالب پروژه مشارکت، نگهداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) را خود بر عهده بگیرد.

وی افزود: بسیاری از باشگاه‌های کشور به عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی و پایدار خود استادیوم‌های ورزشی را در اختیار گرفته و با برنامه ریزی های بلند مدت خود در جهت توسعه فوتبال و رشته‌های دیگر از آن بهره برداری می‌کنند. اما باشگاه آلومینیوم حتی نسبت به پرداخت حداقل هزینه‌ها نیز اقدامی نکرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون اعتباری برای تکمیل و بازسازی استادیوم امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه تخصیص نیافته است و تمامی اقداماتی که در راستای آماده سازی استادیوم‌ها انجام پذیرفته از منابع داخلی اداره کل در سال‌های ۹۸و ۹۹ تخصیص و تأمین شده است.

همتی بیان کرد: یکی از تولید کنندگان موفق داخلی و بومی استان که در راستای نوررسانی ۲ ورزشگاه با این اداره کل همکاری داشتند نسبت به عدم دریافت مطالبات خود معترض است و در هفته گذشته اعلام کرد در صورت عدم همکاری مسئولان تجهیزات نور ورزشگاه امام خمینی (ره) را جمع آوری می‌کند و با این کار امکان میزبانی نماینده استان مرکزی در لیگ برتر سلب می‌شود.

وی ادامه داد: در نهایت با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان این موضوع حل و فصل شد و مسابقات آتی آلومینیوم سازی اراک در استادیوم امام خمینی (ره) برگزار می‌شود اما از باشگاه آلومینیوم اراک انتظار می‌رود نسبت به حفظ و نگهداری محل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال که در اجاره باشگاه است همکاری و توجه بیشتری داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: