کد خبر: ۸۸۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۲۰۲
مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال با بیان اینکه دوره تعویض دروازه‌بان‌ها گذشته، گفت: مجیدی تصمیم خوبی گرفت که اجازه داد مظاهری تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان درون دروازه بایستد.

مجیدی تصمیم درستی گرفت/ اخباری بهترین دروازه‌بان بودبه گزارش خبرداغ، حسین ترابپور در گفتگو با مهر در خصوص صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: آبی‌ها شروع پرقدرتی داشتند، در دو بازی ابتدایی هشت گل به ثمر رساندند اما در بازی سوم و برابر الدحیل شکست را پذیرا شدند. آبی‌ها در دور برگشت هم نمایش خوبی داشتند و توانستند به مرحله بعد صعود کنند.

وی با انتقاد از فشردگی بازی‌ها گفت: متأسفانه تیم‌های ایرانی شرایط چنین مسابقاتی را ندارند، بازی‌ها تقریباً هر سه روز یکبار انجام می‌شد و این باعث خستگی فوتبالیست‌های ایرانی شده بود البته شرایط آب و هوایی هم بی‌تأثیر نبود و توان بدنی بازیکنان ما کم‌کم تحلیل می‌رفت ضمن اینکه پس از پایان دور رفت، حریفان استقلال آنالیز خوبی از استقلال داشتند و در دور برگشت استقلال نتوانست همانند دور رفت بازی‌های پر گلی را به نمایش بگذارد. در مجموع آبی‌ها توانستند عملکرد قابل قبولی داشته و با حذف تیم‌هایی چون الأهلی و الدحیل به تنهایی از گروه خود صعود کنند.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال در مورد بازی کردن رشید مظاهری و نیمکت‌نشینی کامل حسین حسینی اظهار داشت: ما در کنار تیم نبودیم و نمی‌توانیم درباره این موضوع اظهارنظر خاصی انجام دهیم؛ هم حسینی و هم مظاهری دروازه‌بان‌های قابلی هستند اما دوران چرخشی دروازه‌بان‌ها تمام شده و کسی از این کارها نمی‌کند. به نظر می‌رسد مجیدی بهترین تصمیم را گرفت، اگرچه مظاهری ۸ گل دریافت کرده بود اما به او اعتماد و تا پایان دور گروهی لیگ قهرمانان، از این دروازه‌بان‌ها استفاده کرد البته حسینی هم چیزی کمتر از مظاهری ندارد، مطمئناً اگر او هم درون دروازه قرار می‌گرفت، مجیدی همین تصمیم را در مورد مظاهری می‌گرفت.

ترابپور در پاسخ به این پرسش که بهترین دروازه‌بان ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان چه کسی بوده است؟ گفت: اخباری بهترین عملکرد را در بین چهار دروازه‌بان ایرانی داشت البته مظاهری، لک و فروزان هم عملکرد خوبی داشتند اما اخباری فوق‌العاده بود و حتی توانست یکی از دلایل صعود تراکتور به مرحله بعد باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن استقلال در مرحله گروهی بهتر از سایرین بود؟ گفت: قائدی بهترین بازیکن بود، او تأثیرگذاری بالایی داشت و توانست هم پاس گل دهد، هم گلزنی کند و هم مدافعان حریف را به شدت آزار دهد. قائدی بازیکنی است که اگر همین روند را ادامه دهد، آینده درخشانی در پیش خواهد داشت.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال در مورد عملکرد خط دفاع استقلال گفت: مدافعان این تیم در طول این فصل بارها عملکرد متزلزلی از خود نشان دادند البته روزهایی هم بسیار خوب بودند اما با توجه به اینکه در مراحل بعدی لیگ قهرمانان، بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد و احتمال اینکه استقلال با تیم‌های شرق آسیا برخورد کند، وجود دارد بنابراین باید مجیدی فکری به حال خط دفاعش کند. شرقی‌ها از سرعت بالایی برخوردارند و هر دفاعی را آزار می‌دهند؛ نیاز است که مدافعان استقلال به هماهنگی کامل رسیده تا اشتباهاتشان به حداقل برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: