کد خبر: ۸۸۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۴۸۵
حدود یک ماه قبل عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال صراحتا از تمدید قطعی قرارداد میلیچ خبر داده بود.

یک ماه گذشت و قول مدیر استقلال عملی نشد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: از زمانی که عبدیان، عضو پولدار هیات مدیره باشگاه استقلال صراحتا گفت قرارداد میلیچ تمدید می شود و فقط مشکل مالیاتی او مانده، حدود یک ماه می گذرد اما هنوز قرارداد این مدافع کروات تمدید نشده و به نظر می رسد مدیران استقلال باید از جای دیگری اجازه بگیرند.

البته در لیگ قهرمانان آسیا ثابت شد که محمد نادری به مراتب بهتر از میلیچ است و با توجه به قیمت بالای دلار و یورو باید دید حفظ میلیچ ارزشش را دارد یا نه؟ اما بهرحال مدیران استقلال از این وعده های عملی نشده زیاد دارند.

عبدیان که فصل گذشته به شدت با مجیدی اختلاف پیدا کرده بود، امسال با او آشتی کرد.جالب این که مجیدی با یکی دیگر از مدیران استقلال هم قبلا مشکل داشت اما حالا عکس او را استوری می کند!

استقلال حالا قبل از تمدید قرارداد با میلیچ باید فکری هم برای باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی خود به خاطر شکایت دستیار خارجی سابق مجیدی بکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: