کد خبر: ۸۸۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۴۴۳
سرمربی استقلال با هماهنگی رییس هیات مدیره در حال بررسی گزینه‌های نهایی خود است.

آخرین وضعیت انتخاب جانشین کمالوند در استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سرمربی استقلال با هماهنگی رییس هیات مدیره در حال بررسی گزینه‌های نهایی خود است.

طی روزهای گذشته و بعد از جدایی ناگهانی فراز کمالوند شایعات زیادی پیرامون جانشین وی روی نیمکت استقلال مطرح شده است و در این میان اسامی زیادی از جمله جیری ساناک، یک مربی کروات و حتی مربیان داخلی برای حضور در کادرفنی استقلال به گوش می رسد اما به نقل از نزدیکان باشگاه، اخبار حاکی از این است که فرهاد مجیدی در سکوت در حال بررسی و انتخاب گزینه های خود می باشد و ظاهرا خلیل زاده تنها فردی است که از جزییات تصمیم مجیدی باخبر بوده و شنیده می شود بیژن طاهری، مجید نامجومطلق دو مربی سابق استقلال و یک گزینه اسپانیایی بنام البرت، گزینه های اصلی دستیاری مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال هستند.

استقلال تا پیش از شروع مسابقات و اردوهای تیم ملی دیدارهای مهمی در پیش دارد اما به نظر می رسد اضافه شدن دستیار جدید به بعد از این دیدارها موکول شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: