کد خبر: ۸۸۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۴
مهدی اسماعیلی، مدیر امور حقوقی و قرارداد‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) نسبت به بیانیه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

پاسخ مدیر امور حقوقی شستا به بیانیه فدراسیونبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مهدی اسماعیلی، مدیر امور حقوقی و قرارداد‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) نسبت به بیانیه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

فدراسیون فوتبال پس از انتقال سند ساختمانش به شستا در ازای طلب دو میلیون یورویی این شرکت از فدراسیون، بیانیه‌ای صادر و به نکاتی اشاره کرد. پس از این بیانیه، خبرنگار تسنیم در تماسی با مهدی اسماعیلی، مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت سرمایه گذاری تامین (شستا) درباره واکنش این شرکت به بیانیه فدراسیون فوتبال سوالی را مطرح کرد که وی پاسخی را به صورت مکتوب برای تسنیم ارسال کرد.

پاسخ مهدی اسماعیلی، مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به شرح زیر است:

1-اقرار به دریافت دو میلیون یورو و تحویل چک ارزی که پیش از این مدعی خلاف آن بودند.

2-تعهد ارزی و رفع تعهد ارزی -که رابطه دارنده ارز با دولت و بانک مرکزی است- از رابطه تجاری بین دو طرف معامله ارزی متفاوت است و دوستان فدراسیون عامدانه این دو مسئله را با هم مطرح کرده و خلط مبحث می‌کنند که استدلال‌شان خلاف مصوبه ستاد مقابله با تحریم‌ها، نامه ریاست وقت فدراسیون فوتبال و تحویل چک ارزی است.

3-موضوعات حقوقی در دادگاه تعیین تکلیف می‌شوند نه در رسانه و فضای مجازی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: