کد خبر: ۸۶۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۱۳۷۰
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: با پایان یافتن پرداخت مطالبات سال ۹۱ بازنشستگان فولاد در مهرماه سال‌جاری ، صندوق آمادگی دارد همسان سازی حقوق بازنشستگان را پس از تایید هیات امنا از آبان ماه آغاز نماید.

آمادگی صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان پس از تایید هیئت امنای صندوقبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر رضا مسرور در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگی البرز مرکزی گفت: پیشنهادات، اطلاعات و جداول مربوط به طرح همسان سازی به تایید هیات مدیره صندوق رسیده و جهت تصویب به هیات امنای صندوق های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.
مسرور با بیان اینکه پس از تصویب هیات امنا، احکام بازنشستگان صادر خواهد شد گفت: انشاالله پس از تایید هیات امنا، همسان سازی از آبان ماه اجرا می شود وتاریخ اجرای احکام جدید بازنشستگان از ۱۳۹۹/۷/۱ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی اصغر عباس پور
Germany
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
1
امید است هسانسازی یک کمی فشار اقتصادی راازدوش زحمتکشان معادن وصنعت را بردارد انشاا...
سید موسی موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
با تشکر از زحمات کلیه عزیزانی که درصندوق بازنشستگی فولاد زحمت میکشند . امید است در این شرایطی که باز نشستگان فولاد وضعیت معیشتی مناسبی ندارند همسان سازی بگونه ای اجرا گردد که رضایت این قشر زحمت کش فراهم گردد
رستمی عمران
United States
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
0
همسانسازی باید بر اساس آیین نامه استخدامی فولاد انجام گیرد ولاغیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
چرا واقعا همه دزدی میکنن؟ همسان سازی همه از مهر شروع شده و جالبه که ۱ ماه از فولاد و میخوان بپیچونن. مردم هم ساده و بدبخت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: