کد خبر: ۸۶۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۴۵۰
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع دخانیات مازندران در جلسه مدیران این شرکت حضور یافت و سخنان مهمی را بیان نمود.

بازدید مدیرعامل صندوق فولاد از مجتمع دخانیات مازندرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر رضا مسرور در این جلسه که با حضور نمایندگان ساری و بابل در مجلس شورای اسلامی، عضو هیات مدیره صندوق و مدیرعامل شرکت دخانیات ایران برگزار شد، شرکت دخانیات را یکی از شرکت های مهم زیرمجموعه صندوق فولاد عنوان و تصریح کرد: مجموعه مدیریتی صندوق و شرکت دخانیات اقدامات زیادی را برای حل مشکلات شرکت انجام داده اند البته امیدواریم نمایندگان محترم استان در مجلس نیز در این راستا نگاه حمایتی به شرکت دخانیات داشته باشند.
وی موضوع اشتغال را برای کشور و مجموعه صندوق فولاد بسیار مهم دانست و گفت: چنانچه شرکت دخانیات در بررسی های خود به این نتیجه برسد که نیاز به جذب نیرو در مجتمع مازندران دارد ما به عنوان سهامدار اصلی این شرکت آماده صدور مجوزهای لازم در این خصوص هستیم.
مسرور تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مازندران و همسایگی استان با کشورهایی نظیر روسیه و قزاقستان ضروری است چند شرکت قدرتمند مدیریت صادرات در استان تاسیس شود تا از این طریق میزان صادرات محصولات مختلف از جمله محصولات دخانی از استان مازندران افزایش یابد. صندوق فولاد نیز آماده است به سهم خود در این خصوص همکاری کند.
وی در پایان گفت: من از همراهی و تعامل نمایندگان محترم استان و از همکارانم در مجتمع دخانیات مازندران تشکر می کنم. امیدوارم در سفر آینده به استان شاهد شکوفایی بیشتر مجتمع دخانیات مازندران و فعال شدن همه ظرفیت های این مجتمع باشیم.
گفتنی است پیش از سخنان دکتر مسرور، آقایان سعادتی نماینده بابل و بابایی و زارعی نمایندگان ساری در سخنانی از اقدامات مجموعه مدیریتی صندوق فولاد در راستای حمایت از شرکت دخانیات و همچنین خدمت رسانی به بازنشستگان فولاد قدردانی کردند.
همچنین دکتر شریفی عضو هیات مدیره صندوق فولاد نیز در سخنانی اقدامات صندوق در خصوص خدمت به بازنشستگان را تشریح نمود.
لازم به ذکر است دکتر مسرور در جریان بازدید از مجتمع دخانیات مازندران نمایشگاه قطعات یدکی بومی سازی شده ماشین آلات سیگارت سازی را افتتاح نمود.
همچنین بازدید از کارخانه فرآوری سورک و خط تولید مجتمع دخانیات مازندران از دیگر برنامه های مسرور در این سفر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: