کد خبر: ۸۶۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۳۸۱
با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه تهران انجام می شود:
بستر سازی علمی فعالیت های ورزشی و فرهنگی کارگران با همکاری معانت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه تهران انجام می شود.
بستر سازی علمی فعالیت های ورزشی و فرهنگی کارگرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه ای به منظور بستر سازی توسعه بهداشت روان جامعه کار و تولید و تبادل اطلاعات تجربیات و بهره مندی از تحقیقات و پژوهش ها در خصوص فرهنگ کار و  بهبود علمی فعالیت های ورزشی و تفریحی جامعه هدف، بین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت دانشجویی دانشگاه تهران منعقد شد.
این تفاهم نامه که به امضای "ابراهیم صادقی فر" معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران رسیده در 7 ماده تنظیم شده است.
موضوع این تفاهم نامه تقویت زمینه های همکاری مشترک در راستای توانمندسازی کارگران در حوزه های  فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و هدف از آن بسترسازی برای توسعه بهداشت روان آحاد جامعه کار و تولید، بهره مندی جامعه کار و تولید از خدمات مشاوره و بهداشت روان، تبادل اطلاعات، تجربیات و بهره مندی از تحقیقات و پژوهش ها در خصوص فرهنگ کار و توسعه و بهبود فعالیت های ورزشی و تفریحی جامعه کار و تولید است.
در این تفاهم نامه برگزاری کارگاه های بهداشت روان و پیشگیری و ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی ویژه جامعه کار و تولید، تولید و ارائه محتوای آموزشی و مشاوره ای و توزیع بروشورها و کتابچه های بهداشت روان، تولید و ارائه نرم افزارهای  مشاوره و روانشناسی از تعهدات دانشگاه تهران است.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این تفاهم نامه متعهد است محیط های صنعتی جامعه کار و تولید جهت اجرای برنامه های آموزشی را انتخاب و معرفی و همچنین مکان مناسب برای  تاسیس و راه اندازی مرکز سانترال خدمات مشاوره و بهداشت روان در شهر تهران را تامین و کارگروه ویژه درخصوص شاخص ها و استانداردهای فرهنگ کار را تشکیل دهد.
این تفاهم نامه دو ساله است و در پایان هر دوره یکساله مورد بازنگری واقع خواهد شد و در صورت لزوم تغییرات مورد نظر با توافق طرفین در آن اعمال خواهد شد.
صادقی فر
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: