کد خبر: ۸۶۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۳۳۷
جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار گردید.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت سنگ آهن مرکزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی گزارش جامعی از وضعیت نیروی انسانی، برنامه و عملکرد تولید و فروش، طرح های توسعه ای ( شامل طرح گندله سازی، شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهری و احداث پست برق اختصاصی)، بدهی ها، مطالبات، دستاوردهای شرکت، چالش های پیش رو و عملکرد بودجه شش ماهه ارائه نمود.

دکتر مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: انتظار دارم در گزارش های آتی، موضوع مهم تحلیل ریسک شرکت و طرح های توسعه ای آن و همچنین نرخ بازگشت سرمایه گنجانده شود.

مسرور با اشاره به پذیرش عرضه سهام شرکت سنگ آهن مرکزی در بازار سرمایه اعلام کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ماه آینده عرضه اولیه سهام شرکت انجام خواهد شد و این موضوع می تواند بخشی از مشکلات نقدینگی شرکت را حل کند.

وی افزود: انتظار اصلی ما از شرکت های صندوق و به ویژه شرکت سنگ آهن مرکزی که مهم ترین شرکت صندوق است سودآوری هر چه بیشتر است زیرا جهت افزایش رفاه بازنشستگان از جمله اجرای همسان سازی، منابع حاصل از سود شرکت ها نقش ویژه ای دارد.

مسرور گفت: افزایش تولید بسیار حائز اهمیت است و من به صورت مستمر آمار مربوط به آن را رصد می کنم. امیدوارم شرکت سنگ آهن مرکزی در ۶ ماهه دوم بتواند با سرعت بیشتری به اهداف مدنظر دست یابد.

گفتنی است معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت ها و مدیران این معاونت، معاون مالی و منابع انسانی و سرپرست حقوقی صندوق و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت سنگ آهن نیز در این جلسه حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: