کد خبر: ۹۰۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۴۲۹
پیام دکتر ابراهیمی به مناسبت گرامیداشت روز ملی پژوهش؛
پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت 25 آذرماه روز ملی پژوهش، نهادینه‌سازی تفکر پژوهش محوری را عامل پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور دانست.

بانک سپه با کمک فعالان عرصه پژوهش، چابک‌تر و دیجیتال می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ در پیام دکتر آیت اله ابراهیمی آمده است: امروزه تغییرات مداوم و روزافزون مدل‌های کسب‌وکاری ناشی از تحولات فناورانه، موجبات دگرگونی در سبک زندگی و ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان را فراهم کرده است. در این میان، نقش و اهمیت «پژوهش» به‌ عنوان بستری برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه، بیش‌ازپیش نمود یافته است.
سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در مسیر توسعه نوآوری و بهبود توان رقابت‌پذیری در جهت حصول اهداف، به مقوله تحقیق به‌عنوان یک راهبرد اساسی نگریسته و زمینه لازم برای نهادینه‌سازی و جاری‌سازی تفکر پژوهش محوری در تمامی سطوح سازمانی را مطمح نظر قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستند


بانک‌ها نیز به‌عنوان مهم‌ترین نهادهای مالی کشور هم‌زمان با ظهور بازیگران جدید در عرصه خدمات بانکی و مالی و شکل‌گیری اکوسیستم جدید بانکی، کسب مزیت رقابتی و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های خود را مستلزم توجه به امر پژوهش و نتایج حاصله می‌دانند.
بانک سپه نیز با استقرار سامانه جامع بانکداری متمرکز در سطح تمامی شعب و همچنین ظرفیت‌های جدید ناشی از اجرای طرح ملی ادغام، بستر لازم برای نقش‌آفرینی بیشتر در عرصه پولی و اقتصادی کشور و تبدیل شدن به یک سازمان پویا، چابک، پیشرو و دیجیتال را مهیا نموده است. در همین راستا، طرح‌های مختلفی ازجمله استقرار مدل کسب‌وکار مبتنی بر بانکداری جامع مشتری محور، پیاده‌سازی نقشه راه بانکداری دیجیتال، تدوین و اجرای طرح تحول راهبردی، توسعه فناوری اطلاعات و... تعریف شده است که اجرای بهینه آنها و دستیابی به دستاوردهای مورد انتظار، مستلزم انجام پژوهش‌های عمیق، کیفی و کاربردی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: