کد خبر: ۹۰۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۱
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه روز گذشته ضمن عرض خسته نباشید به همکاران صف این بانک، از شعب بازدید نمود و از نزدیک در جریان نقاط ضعف و قوت کارکنان صف بانک قرار گرفت.

بازدید سرزده مدیرعامل بانک سپه از شعببه گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ دکتر آیت الله ابراهیمی پنجم آبانماه با حکم دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، به عنوان مدیرعامل بانک سپه منصوب شد. ابراهیمی از مدیران معتقد به کار جهادی و حضور در میدان علاوه بر مدیریت دانش و بهبود فرآیندها است و در ابتدای حضور در ساختمان نگین هر هفته چند بازدید را از قسمت های مختلف صف و ستادی بانک داشته و روز گذشته نیز در ادامه همین روند در محل شعب بانک حضور پیدا کرد و ضمن عرض خسته نباشید در محیطی صمیمی و کارشناسی به بررسی میدانی امورات صف بانک پرداخت.

ابراهیمی از مدیران قدیمی سیستم بانکی با سابقه مدیرعامل بانک انصار و دارای دکتری در رشته مدیریت گرایش سیستم ها می باشد که علاوه بر تخصص مالی یک آی تی من زبده است و قطعاً با حضور و تخصص ایشان بالاخره شاهد گره گشایی از مشکلات کوربنکینگ نخستین بانک ایرانی که اکنون بزرگترین بانک جهان اسلام نیز هست خواهیم بود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: