کد خبر: ۹۰۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۳۲۵
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک به‌منظور نقش‌آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی و بر اساس اولویت‌های دولت در بخش محرومیت‌زدایی، طی یک دهه اخیر بیش از 180 طرح عام‌المنفعه را در مناطق کم برخوردار کشور به بهره‌برداری رسانده است.


عملکرد درخشان بانک سپه در توسعه مراکز آموزشی و بهداشتی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت‌اله ابراهیمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع 183 طرح عام‌المنفعه اجرایی بانک سپه طی 10 سال اخیر بیش از 153 پروژه در حوزه احداث مراکز آموزشی و بهداشتی و 30 پروژه در حوزه آبرسانی عمدتاً در مناطق مرزی و محروم کشور بوده است.

* تحصیل سالانه 5000 دانش‌آموز در مدارس احداثی بانک سپه
وی ضمن تأکید بر ضرورت حمایت نظام بانکی کشور از توسعه مراکز آموزشی و تحقیقاتی تصریح کرد: بانک سپه طی یک دهه اخیر با احداث بیش از 100 مدرسه، امکان تحصیل سالانه 5.000 دانش‌آموز کم برخوردار در مناطق محروم کشور را فراهم کرده است.
مدیرعامل بانک سپه خاطرنشان کرد: این بانک در ساخت و تجهیز مدارس تعامل مستمری با اداره نوسازی مدارس در سراسر کشور داشته و با کمک این اداره مدارس در مناطق کم برخوردار و نیازمند شدید به فضاهای آموزشی احداث کرده است.
وی با بیان این مطلب که بیشترین مدارس احداثی بانک سپه در استان سیستان و بلوچستان بوده است، گفت: هم‌زمان با احداث مدارس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام و کرمانشاه پس از وقوع سیل در استان گلستان بیش از 20 مدرسه آسیب‌دیده با کمک بانک سپه نوسازی و تجهیز شد.

* احداث 53 بیمارستان تخصصی و خانه بهداشت
وی با اشاره به اقدامات گسترده بانک سپه در حوزه بهداشت درمان افزود: در این مدت 53 خانه بهداشت و سه بیمارستان تخصصی در نقاط مختلف کشور با تأمین مالی بانک سپه راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل بانک سپه خاطرنشان کرد: هم‌زمان با فرآیند اجرایی احداث مراکز بهداشتی و درمانی با حمایت و کمک این بانک تعداد قابل‌توجهی از مراکز مزبور به تجهیزات پیشرفته و ضروری به‌ویژه در شرایط بیماری کرونا مجهز شده است.
دکتر ابراهیمی به اجرای موفقیت‌آمیز پروژه انتقال و شیرین سازی آب خلیج‌فارس به فلات مرکزی ایران با محوریت بانک سپه اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه علاوه بر آب موردنیاز واحدهای صنعتی و معدنی بزرگ، آب شرب صدها هزار هموطن ساکن شهرها و روستاهای استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد را تأمین کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: