کد خبر: ۹۰۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۳۶۳
دکتر ابراهیمی در بازدید از شعب شرق تهران
مدیرعامل بانک سپه در بازدید از دو شعبه این بانک در شرق تهران، مشتریان قدیمی را سرمایه ارزشمند خواند و بر لزوم حفظ آنها و جذب مشتریان جدید با عرضه خدمات و محصولات متناسب نیاز مشتریان تأکید کرد.

مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه دکتر آیت‌الله ابراهیمی در بازدید از شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) ضمن اشاره به اجرای برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه در شعب سراسر کشور، یادآور شد: به‌روزرسانی سامانه‌ها و سیستم‌های بانک سپه نباید در خدمات‌رسانی مطلوب به مشتریان خللی ایجاد کند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان بانک سپه از تمام همکاران خود به‌ویژه در واحدهای صف خواست با سعه‌صدر مشتریان را راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: 

پایان موفقیت‌آمیز عملیات مهاجرت سیستمی بانک قوامین سابق به بانک سپه


مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم افزایش فعالیت‌های بازاریابی درون و برون شعبه‌ای گفت: این بانک با تقویت و ارتقای دانش شغلی کارکنان به‌ویژه روسای شعب در سراسر کشور زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی با کیفیت‌تر و آسان به مشتریان علی‌الخصوص مشتریان بزرگ و حقوقی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: بانک سپه با به‌روزرسانی سامانه‌ها و سیستم‌های و توانمندسازی نیروی انسانی به مشتریان در سراسر شعب خود تمام خدمات بانکی را به‌صورت یکپارچه و یکسان عرضه خواهد کرد.
در این دیدار دکتر ابراهیمی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با کارکنان و بررسی عملکرد شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) به رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی بانک تأکید کرد.
حسین صفری، مدیر امور ناحیه یک، سیدعلیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد جوادی، مدیر شعب منطقه دو تهران و محمدرضا سراجی پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره بانک سپه دکتر ابراهیمی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: