کد خبر: ۸۸۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۴۷۵
بازیکن محبوب تیم فوتبال نساجی مازندران پس از بازگشت از رقابت‌های آسیایی بر سر مزار نادر دست نشان حاضر شد.

حضور ناجی تراکتور بر مزار زنده‌یاد دست‌نشانبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: بازیکن محبوب تیم فوتبال نساجی مازندران پس از بازگشت از رقابت‌های آسیایی بر سر مزار نادر دست نشان حاضر شد.

محمد عباس زاده در ابتدای فصل بیستم مسابقات لیگ برتر علی رغم اینکه یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ نساجی مازندران به شمار می رود، از این تیم جدا شد و در تراکتور کارش را با علیرضا منصوریان آغاز کرد.

این مهاجم که سابقه زیادی در نساجی مازندران دارد و گل هایش نقش مهمی در لیگ برتری شدن تیمش پس از 24 سال داشت، این روزها در ترکیب تراکتور می درخشد و علاوه بر لیگ، در لیگ قهرمانان آسیا هم با 4 بار گلزنی بهترین گلزن تاریخ قرمزهای آذربایجانی شد.

عباس زاده که در جریان پیروزی برابر شارجه نیز یاد و خاطره نادر دست نشان اسطوره فوتبال مازندران را با نشان دادن عدد 7 زنده نگه داشته بود، در بازگشت به ایران بلافاصله به استان مازندران و قائمشهر سفر کرد تا بر سر مزار این اسطوره فراموش نشدنی فوتبال مازندران حاضر شود و بار دیگر به او ادای دین کند.

 

حضور ناجی تراکتور بر مزار زنده‌یاد دست‌نشان

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: