کد خبر: ۸۸۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۳۲۲
با اعلام روزنامه الاتحاد امارات، احتمال دارد مراحل یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به صورت متمرکز برگزار شود.

برگزاری متمرکز مرحله یک هشتم تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در حالی که پیش از این مقرر بود مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به صورت تک بازی برگزار شود، اما خبرهای رسانه‌های امارات و عربستان حاکی است احتمال دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه خود تجدیدنظر کند.

روز گذشته روزنامه «الاقتصادیه» عربستان مدعی شد AFC در حال بررسی طرحی برای برگزاری مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز است.

روزنامه «الاتحاد» امارات هم با اشاره به این طرح جدید کنفدراسیون آسیا، برنامه‌های این نهاد را تشریح کرد.

الاتحاد تاکید کرد که تصمیم AFC به شرایط ویروس کرونا و تصمیم کمیته اضطرار و بحران بستگی دارد و سپس بر اساس آن برای مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری می‌شود.

این روزنامه نوشت: «برگزاری تلفیقی و متمرکز لیگ قهرمانان آسیا در مراحل پایانی هنوز روی میز AFC است. این به معنای برگزاری مراحل یک هشتم و یک چهارم به صورت متمرکز است؛ در صورتی که برگزاری این مراحل به صورت تک بازی امکان پذیر نباشد.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «پیگیری‌ها نشان می‌دهد اگر به دلایل مربوط به همه گیری کرونا در قاره آسیا اجرای برنامه قبلی (برگزاری مراحل یک هشتم و یک چهارم به صورت تک بازی) امکان پذیر نباشد، برنامه جایگزین این رقابت‌ها در مرحله یک هشتم و یک چهارم، سیستم متمرکز خواهد بود. سپس باید در انتظار شرایط ماه اکتبر ماند. در صورت عدم برگزاری مسابقات نیمه نهایی به صورت بازی داخل و خارج از خانه، این مرحله هم به صورت متمرکز و با کاهش فاصله زمانی دیدار رفت و برگشت انجام می‌شود و ممکن است به تیم‌ها پیشنهاد بازی در زمین بی طرف داده شود. این امر بر اساس پیشرفت‌های مربوط به ویروس کرونا تعیین می‌شود و اگر شرایط بهبود یابد، برنامه مسابقات بدون تغییر می‌ماند.»

به گزارش خبرنگار مهر، ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه نماینده دارد. پرسپولیس باید با استقلال تاجیکستان بازی کند، تراکتور به مصاف النصر عربستان می‌رود و استقلال هم با الهلال عربستان دیدار خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: