کد خبر: ۸۸۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۴
تراکتوری‌ها امیدوار هستند که بتوانند با حفظ رکورد دفاعی خوب شان شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که در بین یکی از سه تیم دوم صعود کننده قرار بگیرند.

امید تراکتوری‌ها به صعود با پشتوانه دفاعیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تیم تراکتور بعد از دوری چند ساله از لیگ قهرمانان آسیا، با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران در فصل 99-98 بار دیگر آسیایی شد. این تیم در گروه دوم با تیم های الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است و امشب آخرین بازی خود را مقابل میزبان گروه برگزار خواهد کرد.

شاگردان رسول خطیبی در 5 بازی اخیر خود 4 مساوی و یک برد به دست آورده اند و هنوز طعم باخت را نچشیده اند؛ آنها در بین نمایندگان ایران تنها تیمی هستند که تا کنون متحمل شکست نشده اند. تراکتوری ها به جز بازی اول (تساوی 3-3 مقابل پاختاکور) طی 4 بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکرده اند و جزو بهترین خط دفاعی های این دوره از رقابت ها به حساب می آیند.

تراکتور به همراه الوحده امارات، با دریافت 3 گل بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان آسیا 2021 است و امشب به دنبال حفظ این روند و کسب پیروزی مقابل الشارجه است تا بتواند شرایط را برای صعود خود مهیا کند. هواداران تراکتور نیز با توجه به عملکرد تحسین برانگیز تیم شان در خط دفاعی، همچنان به صعود امیدوار هستند و امشب در انتظار کسب پیروزی و رقم خوردن اتفاقاتی هستند که به حضور تیم شان در بین 8 تیم صعود کننده از منطقه غرب آسیا بیانجامد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: