کد خبر: ۸۸۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
شاگردان رسول خطیبی با توقف مقابل پاختاکور منجر به حذف نماینده فوتبال ازبکستان شدند.

تراکتور، قهرمان ازبکستان را حذف کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: شاگردان رسول خطیبی با توقف مقابل پاختاکور منجر به حذف نماینده فوتبال ازبکستان شدند.

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در سال گذشته یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آمد که در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با اخراجی که در دقیقه ۱۵ داشت و شرایطش برای ادامه بازی سخت‌تر شد، دیدار برابر پرسپولیس ایران را واگذار کرد، اما آنها امیدوار بودند امسال طلسم‌شکنی کنند و نتایج بهتری بگیرند ولی در فاصله یک هفته به پایان مرحله گروهی و با توجه به تساوی مقابل تراکتور، از رقابت‌های آسیایی کنار رفتند.

تیم فوتبال پاختاکور با ۱۲ پیروزی پیاپی و کسب عناوین قهرمانی سوپر لیگ ازبکستان، جام حذفی و همچنین سوپر کاپ این کشور وارد فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا شد ولی آنها پس از انجام پنج مسابقه در مرحله گروهی مقابل تراکتور ایران(۲ بار)، شارجه امارات(۲ بار) و نیروی هوایی عراق هیچ بردی به دست نیاوردند و به شکل غیرمنتظره‌ای از لیگ قهرمانان حذف شدند.

پاختاکور که در فصل جدید سوپر لیگ ازبکستان هم ۵ پیروزی پیاپی در ۵ هفته ابتدایی به دست آورده، در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی ۳ بر ۳ مقابل شاگردان رسول خطیبی رسید و در حالی سه گل برابر تراکتور دریافت کرد که طی پنج ماه اخیر این اتفاق برای آنها نیفتاده بود.

قهرمان ازبکستان شب گذشته چیزی برای از دست دادن نداشت و تنها برای کسب پیروزی مقابل تراکتور وارد زمین شده بود، اما نتوانست از سد شاگردان خطیبی عبور کند و باز هم مقابل تراکتور متوقف شد تا با ۴ امتیازی شدن، فرصت صعود به‌عنوان تیم دوم از گروه B لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.

از سوی دیگر این تساوی مهم برای تراکتور و ادامه شکست‌ناپذیری آنها موجب شد تا این نماینده فوتبال ایران ۷ امتیازی شود و امیدوار به رقم خوردن نتایج مطلوبش در دیدارهای امشب و هفته پایانی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: