کد خبر: ۸۸۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۳۴۸
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس می تواند با رفع نواقص فنی خود دوباره به فینال آسیا برسد.

پرسپولیس مستحق حضور دوباره در فینال آسیا استبه گزارش خبرداغ ، حمید درخشان در گفتگو با  مهر، درباره صعود پرسپولیس با کسب ۱۵ امتیاز از گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا گفت: فکر می‌کنم این تیم به کمترین حق خود در بین تیم‌های همگروه رسید. پرسپولیس در تمام مدت بازی بهتر از رقیبانش بازی کرد و حقش بود که به عنوان صدرنشین صعود کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: طبیعی بود آب و هوای شرجی کشور هند برای بازیکنان ایرانی که سابقه چنین شرایطی را ندارند سخت باشد.به نظرم پرسپولیس در دور برگشت توانست شرایط خودش را تا حدود زیادی ایده آل نگه دارد تا بتواند موفقیت‌هایش را تکرار کند.

وی درباره عملکرد مهاجمان این تیم در امر گلزنی تصریح کرد: مشخص بود شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر با گذشت زمان می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشند. آنها رفته رفته در ترکیب تیم جا افتادند و متوجه تاکتیک‌های گلزنی شدند. آنها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهند توانست برای پرسپولیس سرنوشت ساز ظاهر شوند.

درخشان درباره احتمال حضور دوباره پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: قطعاً پرسپولیس می‌تواند با ادامه این روند و رفع نواقص در برخی مسائل فنی بار دیگر قهرمان منطقه غرب شده و در فینال آسیا حاضر شود. این تیم پتانسیل زیادی دارد. وحدت تیمی در پرسپولیس جریان پیدا کرده و آنها می‌توانند با تمرکز بیشتر روی این موضوع به جام قهرمانی که حقشان است برسند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس مبنی بر قرنطینه این تیم در آستانه بازی با سپاهان اصفهان یادآور شد: به هر حال باید برنامه ریزی بازی‌ها از سوی سازمان لیگ در راستای عدالت باشد. پرسپولیس حق دارد خواهان نگاه برابر با رقیبان خود باشد. این حق طبیعی باشگاهی است که هم در آسیا و هم لیگ داخلی بازی می‌کند. شرایط برای این تیم‌ها هم باید برابر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: