کد خبر: ۸۸۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۴
سرمربی استقلال تاکید دارد برای ادامه مسیر با این تیم به همه نیروهای تهاجمی تیمش نیاز داشته و باید آنها حفظ شوند.

شیخ، ارسلان و قایدی؛ مجیدی همه مهاجمانش را می‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، یکی از اصلی ترین نقاط قوت ماه‌های اخیر تیم استقلال، خط حمله پر قدرت این تیم است که کمتر تیمی در ایران و آسیا توان مهار آنها را دارد و به لطف همین خط حمله خطرناک بود که آبی پوشان در آسیا هم خودی نشان دادند و توانستند به عنوان صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شوند.

استقلال در حالی برای مرحله بعدی رقابت‌ها به قرعه دشوار الهلال عربستان برخورد کرده و برای عبور از سد این حریف پر قدرت و ثروتمند نیاز به همه داشته‌هایش دارد و ممکن است در صورت تعلل، مهاجمان توانمندش را از دست بدهد.

شیخ دیاباته و ارسلان مطهری در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و مهدی قایدی نیز با پیشنهادات خوب و اغوا کننده‌ای از باشگاه‌های خارجی مواجه شده که این پیشنهادات می‌تواند زمینه ساز جدایی وی شود.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با تاکید بر حفظ قوای تهاجمی تیمش از مدیران این باشگاه خواسته تا نسبت به تمدید قرارداد با دیاباته و مطهری اقدام کرده و برای حفظ مهدی قایدی نیز همه تلاش خود را به خرج دهند.

مجیدی که راه سختی برای صعود از گروه مرگ در آسیا را طی کرده، دوست ندارد در آستانه دیدار با الهلال اصلی ترین عوامل موفقیت تیمش را از دست بدهد. همچنین وی می‌خواهد با حفظ خط حمله قدرتمند تیمش، در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر هم حضوری بسیار پر قدرت داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: