کد خبر: ۸۶۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۱۸
مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد به منظور بررسی عملکرد و صورت های مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ به ریاست مدیرعامل صندوق فولاد در تاریخ ۹۹/۷/۳۰ برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این مجمع، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد، گزارشی از عملکرد مالی و سرمایه گذاری، مهم ترین اقدامات انجام شده و برنامه های آتی ارائه داد.

در ادامه جلسه پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، عملکرد و صورت های مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ به تصویب مجمع رسید.

دکتر مسرور در سخنانی در این مجمع با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد، برخورداری از یک داشبورد مدیریتی برای این شرکت را ضروری دانست و تصریح کرد: کنترل، نظارت و به روز رسانی اطلاعات و آمار از طریق داشبورد مدیریتی به نحو مطلوبی صورت خواهد گرفت.

مسرور با تاکید ویژه بر لزوم بهینه کردن پرتفوی سهام شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد گفت: باید با بهره گیری از خرد جمعی و نظرات کارشناسی دقیق در جهت بهینه سازی پرتفوی سهام شرکت اقدام کنید.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ریسک در شرکت سرمایه گذاری صندوق این اقدام را در راستای تحلیل ریسک های مختلف با هدف ترسیم دورنمای آینده شرکت بسیار مهم دانست.

مسرور عنوان کرد: ورود شرکت سرمایه گذاری صندوق و همچنین شرکت های زیرمجموعه آن به بازار سرمایه اولویت قطعی صندوق است و انتظار جدی دارم تمام ارکان شرکت در جهت دستیابی به این هدف بالاترین سطح تعامل و هم افزایی را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: