کد خبر: ۸۶۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۴۵۸
جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت صبا ابنیه ایرانیان با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار گردید.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت صبا ابنیه ایرانیانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ایین جلسه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت گزارشی درباره برنامه و عملکرد، آخرین وضعیت بدهی ها و مطالبات، نسبت های مالی، صورت جریان وجوه نقد، سود و زیان، طرح های توسعه ای، اهداف و برنامه ها، دستاوردها، ریسک ها و چالش های پیش رو ارائه نمودند.
در ادامه، دکتر مسرور در این جلسه تصریح کرد: انتظار دارم شرکت صبا ابنیه ایرانیان در برنامه ها و اقدامات خود پویا تر و فعال تر از گذشته باشد.
مسرور با تاکید بر اهمیت نگهداری بهینه املاک صندوق خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از وظایف اصلی شرکت صبا ابنیه، نگهداری مطلوب از املاک صندوق است ضروری است مدیران شرکت نسبت به این موضوع اهتمام بیستری را داشته باشند.
وی در پایان عنوان کرد: هر چند شرکت صبا ابنیه یک شرکت ماموریتی است اما این موضوع منافاتی با سودآوری شرکت ندارد. قطعا عملکرد مطلوب شرکت می تواند به سودآوری آن منجر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: