کد خبر: ۸۶۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۴۷
معاون فنی و عملیات صندوق بازنشستگی فولاد زمان آغاز اجرای همسان سازی و صدور احکام بازنشستگان فولاد را اعلام کرد.

آغاز فرآیند صدور احکام بازنشستگان فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد دکتر رحیم پور با اشاره به سخنان وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص اخذ مجوز هیات امنا صندوق های زیر مجموعه این وزارتخانه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد اعلام کرد:
با دستور مدیرعامل محترم صندوق فولاد صدور احکام متناسب سازی و همسان سازی با هدف رفع اختلاف حقوق بازنشستگان در حال اجرا می باشد و با ابلاغ مصوبه، احکام بازنشستگان ظرف ماه جاری صادر خواهد شد.
گفتنی است صندوق فولاد در سال جاری اقدامات مهمی در جهت بهبود معیشت بازنشستگان اجرا نموده که پرداخت کامل معوقات این عزیزان و افزایش عائله مندی از جمله مهم ترین این اقدامات می باشد.
پرداخت معوقات موضوعی بود که بازنشستگان حدود هشت سال خواستار تحقق آن بودند که سرانجام با حمایت وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و پیگیری ویژه مدیرعامل صندوق فولاد محقق و این معوقات طی سه قسط به بازنشستگان پرداخت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
1
سلام احتراما ضمن تشکر مدیرعامل و مسئولین صندوق بازنشستگان انشاالله احکام صادره بر براساس ضوابط قانونی و عدالت تنظیم و ارائه شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: