کد خبر: ۸۶۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۳
جلسه بررسی گزارش عملکرد ۶ ماهه شرکت ساختمانی کار با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

برگزاری جلسه بررسی گزارش عملکرد ۶ ماهه شرکت ساختمانی کاربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ساختمانی کار گزارشی در خصوص نیروی انسانی، برنامه و عملکرد، آخرین وضعیت بدهی های جاری و مطالبات، صورت جریان وجوه نقد، نسبت های مالی، سود و زیان، دستاوردها و ریسک های پیش رو ارائه نمودند.

دکتر مسرور در سخنانی در این جلسه گفت: شفافیت موضوع بسیار مهمی است که باید سرلوحه عملکرد ارکان شرکت ساختمانی کار باشد. این شفافیت هم در خصوص عملکرد گذشته شرکت و همچنین درباره برنامه و عملکرد آتی شرکت مورد انتظار است.

وی افزود: شرکت ساختمانی کار پیش از آنکه با هر فرد یا شرکتی کار کند باید اعتبارسنجی دقیقی در خصوص آنان انجام دهد و تمام فعالیت ها بر این مبنا صورت گیرد.

مسرور با تاکید ویژه بر لزوم تعیین تکلیف مطالبات شرکت ساختمانی کار گفت: ضروری است کمیته ویژه ای در این خصوص با همکاری معاونت مالی و منابع انسانی صندوق تشکیل شود و این کمیته پیگیری های خود را تا وصول مطالبات شرکت انجام دهد زیرا ما در خصوص احقاق حقوق شرکت و صندوق با کسی تعارف نداریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد همچنین بر ضرورت تنوع در پرتفوی سهام شرکت در راستای کاهش ریسک پذیری تاکید کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ساختمانی کار شاهد عملکرد و شفافیت مطلوب تری از سوی این شرکت باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: