کد خبر: ۸۶۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
تعداد بازدید: ۲۸۶
جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین(شسبد) با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار گردید.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت شسبدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شسبد گزارشی در خصوص ترکیب نیروی انسانی، وضعیت درمانگاه ها، درآمدها، هزینه ها، بدهی ها ، مطالبات، دستاوردها و چالش ها و سود و زیان شرکت ارائه نمودند.

در ادامه، دکتر مسرور در سخنانی، ضرورت انضباط مالی بیشتر و ارائه مستمر گزارش های عملکردی شرکت شسبد به صندوق را خاطرنشان و تصریح کرد: اصلاح ساختار سازمانی شرکت شسبد موضوعی است که هیات مدیره باید اقدام مقتضی را در این خصوص انجام دهد. همچنین انتظار دارم هیات مدیره درباره استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت پیشنهادهای عملی خود را به صندوق ارائه نماید.

بیشتر بخوانید:

مهدی پازوکی، اقتصاددان: علاوه بر تحریم و کرونا، فشارهای غیرمنطقی از جانب گروه های ذی نفوذ و صاحب قدرت به بانک مرکزی، بر رشد اقتصادی اثر منفی گذاشته / تا جایی که مطلع هستم، بانک مرکزی تاکنون در مقابل این فشارها مقاومت کرده که قابل تحسین است / نپذیرفتن FATF باعث شد تا حتی بانک های درجه دوم هم حاضر به همکاری با ما نباشند / اگر همتی، خاطرات خود را بنویسد برای آیندگان بسیار خواندنی خواهد شد؛ در این صورت مشخص می شود گروه های مختلف چگونه بر بانک مرکزی فشار وارد می کردند تا او از اصول کارشناسی و تصمیمات بخردانه اش عدول کند

مسرور گفت: باید در خصوص جلوگیری از سوءاستفاده ها از دفترچه های درمانی تدابیر لازم اجرا شود.

وی افزود: هر چند شسبد یک شرکت ماموریتی است اما این قابلیت را دارد تا با سوددهی مناسب به یک برند تبدیل شود. البته برای رسیدن به این هدف باید مجموعه مدیریتی شرکت تلاش مضاعفی انجام دهند.

گفتنی است سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی و معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق نیز در این جلسه حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: