کد خبر: ۸۴۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۲۹۸
روند افزایشی ابتلای روزانه به ویروس «کووید۱۹» در روسیه با ثبت بیش از شش هزار نفر همچنان ادامه داشته و تعداد کل مبتلایان در این کشور از هشتادوهفت هزار نفر بیشتر شد.

کرونا؛ افزایش ۶۲۰۰ هزار نفری مبتلایان در روسیهبه گزارش خبرداغ، روند افزایشی ابتلای روزانه به ویروس «کووید۱۹» در روسیه با ثبت بیش از شش هزار نفر همچنان ادامه داشته و تعداد کل مبتلایان در این کشور از هشتادوهفت هزار نفر بیشتر شد.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه امروز (دوشنبه) گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۱۹۸ مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین ۴۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۸۷۱۴۷ نفر و تعداد کل جان باختگان به ۷۹۴ تن افزایش پیدا کرد.

اکنون بخوانید: 

آخرین آمار کرونا در ایران: ثبت ۹۹۱ مورد جدید ابتلا

نهادهای درمانی روسیه - که یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام داده‌اند - تا کنون بیش از ۳ میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور گرفته‌اند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه نیز هفته قبل با بیان اینکه نقطه اوج شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور هنوز رخ نداده، گفت وضعیت دشواری پیش روی روسیه است.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت برزیل نیز اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۹۰۴ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که نسبت به دیروز افزایش چشمگیری داشته است.

به نوشته وبگاه «جی‌وان»، همچنین در این بازه زمانی، ۲۴۱ مبتلا به ویروس کرونا بر اثر شدت بیماری جان باخته‌اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در برزیل به ۶۳۱۰۰ نفر و تعداد کل جان باختگان به ۴۲۸۶ تن افزایش پیدا کرد.

از مکزیک نیز خبر می‌رسد که طی یک روز گذشته آزمایش ابتلای ۸۳۵ نفر به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

به نوشته وبگاه آماری دولت مکزیک، شمار مبتلایان ویروس کووید۱۹ در این کشور به ۱۴۶۷۷ نفر افزایش یافت. همچنین شمار جان‌باختگان این ویروس در مکزیک با افزایش ۴۶ نفری، به رقم ۱۳۵۱ تن رسید.
لینک کوتاه
منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: