کد خبر: ۸۵۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۴
طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۶۱۷ نفر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۷۸ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۷۹ هزار نفر رسیدبه گزارش خبرداغ، دانشگاه «جانز هاپکینز» گزارش کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۶۱۷ نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس ناشناخته کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۷۸ هزار و ۷۹۵ مورد افزایش یافت.

آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که ظرف شبانه روز گذشته، ۲۵ هزار و ۶۲۱ مورد جدید به مبتلایان به کرونا در آمریکا افزوده شده است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۵۵۰ نفر برسد.

با اینحال، پایگاه worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون ۳۴۷ هزار و ۳۰۹ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را ۸۰ هزار و ۳۷ مورد گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با ۳۴۳ هزار و ۴۰۹ مورد ابتلا و ۲۶ هزار و ۷۷۱ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

حتما بخوانید:

وقوع سکته مغزی در ۵ درصد بیماران کرونایی / از ۲۵ بیمار دچار سکته مغزی، ۴۰ درصد در سنین زیر ۵۵ سال بودند

آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که تاکنون دستکم چهار میلیون و ۱۰۱ هزار و ۵۳۶ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند که از آن میانف ۲۸۰ هزار و ۴۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۷۱۷ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با ویروس «کووید-۱۹» در جهان را دارد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: