کد خبر: ۸۵۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
تعداد بازدید: ۲۸۷
تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر در قاره آفریقا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۹۵۹ نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند. بر اساس این گزارش جمهوری آفریقای جنوبی با داشتن ۷۵۷۲ مورد مبتلا به ویروس کرونا در صدر قرار دارد و پس از آن مصر با ۷۲۰۱ مبتلا، مغرب با ۵۳۸۲ مبتلا، الجزایر با ۴۸۳۸ مبتلا، نیجریه با ۲۹۵۰ مبتلا، گینه با ۲۷۱۹ مبتلا و کامرون با ۲۲۶۵ مبتلا قرار دارند.

تعداد مبتلایان به کرونا در قاره سیاه به مرز ۵۰ هزار نفر رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  رسانه‌های آفریقایی، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آفریقا از مرز ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است و این در حالی است که بیشترین موارد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کشور‌های عربی واقع در این قاره سیاه به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش جمهوری آفریقای جنوبی با داشتن ۷۵۷۲ مورد مبتلا به ویروس کرونا در صدر قرار دارد و پس از آن مصر با ۷۲۰۱ مبتلا، مغرب با ۵۳۸۲ مبتلا، الجزایر با ۴۸۳۸ مبتلا، نیجریه با ۲۹۵۰ مبتلا، گینه با ۲۷۱۹ مبتلا و کامرون با ۲۲۶۵ مبتلا قرار دارند.

تاکنون ۱۹۵۹ نفر در قاره آفریقا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که الجزایر، مصر و مغرب از لحاظ تعداد فوتی‌ها در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: