کد خبر: ۸۵۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۸
همزمان با عبور شمار مبتلایان جهانی ویروس «کووید۱۹» از سه میلیون و ۷۴۰ هزار نفر، تلفات این بیماری در اسپانیا نیز به بیست‌وشش هزار نفر نزدیک شد.

کرونا در اروپا؛ افزایش مبتلایان اسپانیا / نرخ تلفات بلژیک به ۱۶٪ رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، همزمان با عبور شمار مبتلایان جهانی ویروس «کووید۱۹» از سه میلیون و ۷۴۰ هزار نفر، تلفات این بیماری در اسپانیا نیز به بیست‌وشش هزار نفر نزدیک شد.

وزارت بهداشت اسپانیا - که در رتبه دوم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در جهان است - امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۹۹۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

بر اساس آمار قرار گرفته روی وبگاه «مؤسسه درمانی کارلُس سوم»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۲۴۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۲۲۰۳۲۵ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۵۸۵۷ تن افزایش یافت.

«سرویس سلامت عمومی فدرال» بلژیک گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۲۷۲ مورد مبتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه روزنامه «براسل‌تایمز»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۳۲۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به دیروز تقریبا سه برابر افزایش داشته است.

با این حساب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به ۵۰۷۸۱ نفر و شمار قربانیان آن نیز به ۸۳۳۹ نفر افزایش یافت.

 

 

در آلمان، تعداد مبتلایان ویروس جدید کرونا در این کشور شاهد افزایش ۷۸۸ نفری طی یک روز گذشته بوده که کاهش چشمگیری داشته است.

وبگاه روزنامه «زیت»، بر اساس آماری که از منابع دولتی و درمانی محلی و کشوری جمع‌آوری کرده، ضمن اعلام موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا، نوشت تعداد کل آلمانی‌های مبتلا به این ویروس به ۱۶۷۶۶۵ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، از روز گذشته تا امروز نیز ۱۳۴ آلمانی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. این آمار مقداری از ارقام اعلام شده در وبگاه ورلدامتر بیشتر است.

بدین ترتیب، تعداد کل قربانیان این ویروس در آلمان نیز به ۷۲۴۴ نفر افزایش پیدا کرد.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد شمار مبتلایان در این کشور به رقم ۳۰۰۰۹نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه «تریبون دو ژنو» تعداد کل بیمارانی که بر اثر ابتلا به این ویروس در سوئیس جان خود را از دست داده‌اندبه ۱۷۹۵ نفرافزایش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: