کد خبر: ۸۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۳۷۲
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاکنون واکسنی برای کرونا تولید نشده است، گفت: بهترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا همچنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم شرکت در مراسمات عروسی و عزا است.

واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به شایعه کشف واکسن کرونا: تاکنون هیچ داروی خاص یا واکسنی برای این ویروس تولید نشدهسخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاکنون واکسنی برای کرونا تولید نشده است، گفت: بهترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا همچنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم شرکت در مراسمات عروسی و عزا است.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، سیما سادات لاری در واکنش به افزایش میزان بستری مبتلایان به ویروس کرونا در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر هر هشت شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون داروی خاص و یا واکسنی برای کرونا تولید نشده است، تصریح کرد: بهترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا همچنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری و عدم شرکت در مراسم عزا و عروسی است.

بیشتر بخوانید: 

بحران اقتصادی کرونا بدتر از سقوط اقتصاد دنیا در سال ۲۰۰۸ / هزینه مستقیم یک کیت تشخیصی PCR حدود ۲۴۰ هزار تومان، هزینه غیرمستقیم آن حدود ۴۰۰ هزار تومان / بیش از ۹۵ درصد از بیماران کرونایی بستری به اکسیژن نیاز دارند

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه همچنان بهترین واکسن برای کرونا، پیشگیری است، عنوان کرد: به بانوان جامعه توصیه می‌کنیم که ضمن ایجاد آرامش در خانه‌ها، اعضای خانواده را به استفاده از ماسک تشویق کرده و از حضور در هرگونه دورهمی و مراسم خودداری کنند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
واکسنش رو روسیه ساخت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: