کد خبر: ۸۴۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه «تعیین نصاب معاملات موضوع قانون برگزاری مناقصات برای مناقصات کوچک، متوسط و بزرگ» در سال ۱۳۹۹ را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

مصوبه «تعیین نصاب معاملات قانون برگزاری مناقصات» ابلاغ شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه مصوبه هیات وزیران با موضوع تعیین نصاب معاملات موضوع قانون برگزاری مناقصات برای مناقصات کوچک، متوسط و بزرگ در سال ۱۳۹۹ را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

بر این اساس، نصاب معاملات کوچک تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال، معاملات متوسط با مبلغ بیش از سقف معاملات کوچک و تا سقف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و معاملات بزرگ با مبلغ برآورد اولیه بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، معین شد.

نصاب معاملات یاد شده، به مواردی که معامله به صورت مزایده انجام می‌شود، تسری می‌یابد.

مطابق قانون برگزاری مناقصات، وزارت‌ امور اقتصادی‌ و دارایی مکلف‌ است‌ در ابتدای‌ هر سال، ‌ نصاب ‌معاملات‌ را براساس‌ شاخص‌ بهای‌ کالاها و خدمات‌ اعلام‌ شده‌ توسط‌ بانک‌ مرکزی، جهت‌ تصویب‌ به‌ هیات‌ وزیران پیشنهاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: