کد خبر: ۸۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیشنهاد تشکیل کارگروهی به مسئولیت استانداری تهران به منظور بررسی و تعیین تکلیف واحدهای صنعتی غیرمجاز و یا تعطیلی آنها را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب، به کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست دولت ارایه نموده است.

پیشنهاد تشکیل کارگروه برای تعیین تکلیف واحدهای صنعتی غیرمجازبه گزارش خبرداغ به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت»، وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ساماندهی و جلوگیری از فعالیت واحدهای صنعتی غیرمجاز با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها، پیشنهاد تشکیل کارگروهی با مسئولیت استانداری تهران و با حضور رؤسای سازمان های حفاظت محیط زیست، امور اراضی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت آب منطقیه ای و شرکت شهرک های صنعتی برای بررسی و تعیین تکلیف واحدهای غیرمجاز و یا تعطیل آنها را جهت سیر مراحل تصویب، ارایه کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: