کد خبر: ۸۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۸۷
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح ـ سربیشه استان خراسان جنوبی که منجر به جان باختن ۱۳ نفر و مصدومیت ۸ نفر دیگر از هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

صدور دستور رسیدگی به حادثه تصادف اتوبوس در محور درح ـ سربیشه از سوی جهانگیریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسحاق جهانگیری در پیامی دستور به رسیدگی به حادثه حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح ـ سربیشه استان خراسان جنوبی را داد.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در محور درح – سربیشه استان خراسان جنوبی که منجر به جان باختن 13 نفر و مصدومیت 8 نفر دیگر از هموطنان عزیز شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به مردم نجیب و صبور استان خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه به ویژه خانواده های داغدیده آنها تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم خراسان جنوبی می خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی‌ علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست اتفاقات تلخ جلوگیری کنند.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: