کد خبر: ۸۴۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۰
شرایط انتقال فیلیپ کوتینیو از آنفیلد به بارسلونا مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت.

ضرر هنگفت لیورپول از معامله با بارسلونابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ،شرایط انتقال فیلیپ کوتینیو از آنفیلد به بارسلونا مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت.

با جدایی پرحاشیه و جنجالی نیمار از بارسلونا و انتقال به پاری سن زرمن در تابستان سال 2017، بارسلونا تلاش زیادی برای یافتن گزینه جانشین کرد و بعد از موفقیت در خرید عثمان دمبله، برای انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و خلاق لیورپول نیز اقدام کرد. این انتقال در تابستان 2017 نهایی نشد و در نهایت بارسلونا در ژانویه سال 2018 موفق به جذب یکی از بهترین بازیکنان جهان در آن مقطع شد.

بارسلونا در آن مقطع 105 میلیون پوند برای خرید فیلیپ کوتینیو پرداخت کرد و پاداش هایی در قرارداد او گنجانده شده بود که می توانست این رقم را تا مبلغ 142 میلیون پوند نیز افزایش دهد. اما روزهای حضور ستاره برزیلی در نوکمپ مطابق انتظار نبود و بعد از یک سال و نیم، در نهایت در تابستان سال گذشته مجوز انتقال قرضی او به بایرن مونیخ از سوی مدیران بارسلونا صادر شد.

اما نشریه دیلی میل مدعی شد تقریبا هیچکدام از بندهای پاداش فیلیپ کوتینیو شامل مواردی چون تعداد بازی، تعداد گل و فتح جام هایی چون لیگ قهرمانان برآورده نشده و در واقع لیورپول 35 میلیون پوند نسبت به آنچه تصور می کرده کمتر از بارسلونا پول گرفته است. این در حالیست که به نظر می رسد بایرن مونیخ نیز علاقه ای به پرداخت بند 120 میلیونی برای دائمی ساختن قرارداد کوتینیو نداشته و بارسا نیز نمی خواهد او را حفظ کند. اخبار حاکی از احتمال بازگشت فیلیپ کوتینیو به لیگ برتر و انتقال به تیم هایی چون چلسی یا تاتنهام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: