کد خبر: ۸۵۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۳۶۳
ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل به ستایش از نیمار پرداخت و از متفاوت بودن او سخن به میان آورد.

آلوس: نیمار به دنیا آمده تا متفاوت باشدبه گزارش خبرداغ  و به نقل از اسکای اسپورت، نیمار یکی از بهترین و بااستعدادترین بازیکنان فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. نیمار در کنار درخشش در مستطیل سبز همواره حاشیه‌های هم داشته و به نظر می‌رسد که جنجال‌سازی در بیرون از مستطیل سبز جزو علایق این بازیکن برزیلی است.

دنی آلوس که هم در بارسلونا و پاری سن ژرمن و هم در تیم ملی فوتبال برزیل با نیمار همبازی است درباره این بازیکن گفت: نیمار در تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان کاپیتان مسئولیت زیادی دارد. او سبک زندگی خاصی دارد و اصلا به دنیا آمده تا متفاوت با دیگران زندگی کند. او مرتکب هیچ جنایتی نشده و تنها می‌خواهد که متفاوت باشد و این جرمی نیست.

او ادامه داد: نیمار در زمین حرف خود را می‌زند و هم در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی موفق ظاهر شده است. مردم فکر می‌کنند که فوتبالیست‌ها هیچ مشکلی ندارند و در رفاه و خوشی کامل زندگی می‌کنند و اصلا بحرانی در زندگی ندارند اما این‌گونه نیست و ما هم مثل هر انسانی مشکلات خاص خود را داریم. نیمار از پاک‌ترین انسان‌های است که در طول زندگی ام دیده ام.

آلوس در پایان گفت:از نیمار می خواهم که قدر استعداد خود را بداند و از آنچه که دارد برای موفقیتش استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: