کد خبر: ۸۵۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
لالیگا از بامداد جمعه پس از سه ماه از سرگرفته شد. پس از دو شب در دیدار بارسلونا و مایورکا اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی که ورزشگاه به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا خالی از تماشاگر بود یک جیمی جامپ وارد زمین شد تا با ستاره این بازی یعنی لیونل مسی سلفی بگیرد.

شاه بخشید، پلیس نبخشید!به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، لالیگا از بامداد جمعه پس از سه ماه از سرگرفته شد. پس از دو شب در دیدار بارسلونا و مایورکا اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی که ورزشگاه به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا خالی از تماشاگر بود یک جیمی جامپ وارد زمین شد تا با ستاره این بازی یعنی لیونل مسی سلفی بگیرد.

این پسر جوان فرانسوی که پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده بود از مانع دو متری بدون این که پلیس متوجه شود عبور کرد و توانست وارد زمین بازی شود.

جیمی جامپ با وجود این که به هدفش رسید اما نتوانست عکس سلفی را داشته باشد چون پلیس آن را پاک کرد. داوید راموس، عکاس کاتالانی لحظه‌ای از تلاش پلیس برای متوقف کردن جیمی جامپ را به ثبت رساند و gettyimages آن را منتشر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: